ספקים של מרכזיה לעסקים קטנים יכולים למעשה להתקין את השירותים הווירטואליים בענן פרטי או היברידי – משולב ציבורי ופרטי, בין בענן ציבורי או פרטי של ספק השירות ובין בחצרי הלקוח, כך שההבדלים בין סוגי המרכזיות מטשטשים גם מהכיוון הזה. רק בשירותי מרכזיה לעסקים קטנים ענן תוכלו לקבל את ההוזלה במחיר המשמעותית, המיידית בהוצאות בתקשורת – מדובר בהנחה של שלושים אחוזים עד ארבעים אחוזים וזה משמעותי ביותר מול החלופות האחרות למיקור חוץ. החיסכון בהוצאות התקשורת הוא מרכיב חיוני בקבלת החלטות שלכם כעסק ואל לכם להתעלם מנקודה חשובה זו . בנוסף, אם התשלום הינו רק על פי צריכה ושימוש בפועל, זה שימוש ענן טהור.
הפרמטרים החשובים שעליכם לדעת לפני שתרכשו מרכזיה לעסקים קטנים –
ישנם מספר קריטריונים שעליכם לדעת, טרם רכישתכם מרכזיה לעסקים קטנים, כדלקמן:
* קו IP PRI או PRI – התשתיות של התקשורת הללו יקרות באופן משמעותי מאלו אשר מבוססות על קישור אינטרנטי, אבל נחשבות לאמינות וליציבות הרבה יותר. ניתן כיום להזמין את התשתיות הללו לשתיים עד שלושים שיחות בו זמנית – מה שהופך את התשתיות הללו לפעמים למעט יקרות לעסקים קטנים. בהתקשרות עם ספק יש לקחת בחשבון את תשלום דמי ההתקנה, אבל במידה והלקוחות קונים חבילת דקות – דמי ההתקנה מתקזזים עמן.
* למשרד קטן של שלוש עד שבע שלוחות ניתן לעשות שימוש ב- SIP TRUNK אשר מופעל על גבי תשתית אינטרנט של HOT או לחילופין של בזק. פתרון זה הינו הזול ביותר ולעסקים רבים מבינכם פתרון זה מהווה את החלופה הטובה ביותר. כמובן ששרידות קו זה עומדת ותלויה ביציבות תקשורת האינטרנט במשרד שלכם. ההמלצה שלנו לאלו מבינכם אשר מעדיפים פתרון זה לרכוש קו אינטרנט נפרד לצרכי מערכת הטלפונים, כדי ששימוש בקו האינטרנט המשרד לא יפגע באיכות הקול של הטלפונים.
test
כתיבת תגובה
יש להתחבר למערכת כדי לכתוב תגובה.