בכל הקשור לתחום מרכזיות לעסקים, תחום המרכזיות הטלפוניות הינו תחום גדול אשר עבר שינויים רבים והוא עדיין ממשיך לעבור שינויים והתקדמות טכנולוגית משמעותית הן ברמה היישומית העסקית והן ברמה הטכנולוגית. המטרה הכללית של מרכזיות לעסקים IP היא להחליף את מרכזיות הטלפון האנלוגיות אשר קיימות מן הדור הישן, מרכזיות טלפון דיגיטליות, מרכזיות טלפון היברידיות ומרכזיות טלפון VOIP. מטרתן העיקרית של מרכזיות לעסקים IP היא להימנע מרכישה, התקנה ותחזוקה מיותרת של מרכזיות ישנות אשר ההוצאה הכספית הכרוכה באחזקתן לא משתווה לתמורה שהעסק מקבל מהכנסת מרכזיות לעסקים IP לתוך מערך המחשוב של החברה. תהליך המעבר ממרכזיית טלפון דור ישן למרכזיית IP לעסקים ינוהל על ידי מומחים למרכזיית IP לעסקים, תוך ליווי צמוד בכל התהליך, ניתוח מספר השלוחות והמשתמשים המומלץ לעסק שלכם, חיבוריות למערכות פנימיות ולמערכות משלימות, תמיכה בעברית, שירותי CALL CENTER, מערכת CRM, וכמובן תמיכה טלפונית HELP DESK, ותמיכה טכנית אישית פיזית בארגון.
מה הן למעשה מרכזיות לעסקים IP?
מרכזיות לעסקים IP הינם טלפוניה וירטואלית אשר פועלת על רשתות האינטרנט. הטכנולוגיה המתקדמת מתאימה לבתי עסק שונים, שבו ניתן להתאים את השירות לצרכים השונים של העסק. מרכזיות לעסקים IP מחליפות קווי טלפון רגילים והיתרונות והאפשרויות של מרכזייה זו הינם רבים כלהלן –
* השקעה ראשונה אינה רבה.
* חיסכון בכוח אדם.
* חיסכון בניהול ובתחזוקה.
* תשלום קבוע וחסכוני, בעיקר מכיוון שתשלום השיחות לחוץ לארץ נמוך יותר משיחות רגילות.
* איכות השיחות והזמינות גבוהה.
* אפשרות לשלוחה בטלפונים ניידים.
* אין הגבלת שלוחות.
* ניתן לקשר בסניפי השלוחה בחוץ לארץ ובארץ.
* ניתן להשתמש בחיוג מקוצר.
* יצור חיבור בין המשרדים והבית.
* אפשרות ניתוב ושימור שיחות.